Wednesday, November 4, 2009

~ muka cekung?~

salam buat sume..mesti sume tertnya2...ape kah muka cekung tu kan..actually kawan2..my hosmet said that my face looks less chubby now..hehe....at least,dat sounds great to me...i pon not really sure,sumtimes i look so chubby,sumtimes it looks okay ..ape2 je la cik wana..tp ade satu gmbr nie memang tak leh blah smpai sy pon tak sanggup nk tatap,oooohh tidakkk..this pic was captured while i was enjoying myself kayaking during my vacation to coorg and north kerala,india......


jeng jeng jeng


*


*


*


*


*


*


P/s: gambar nie memang menakutkan...memang macam muka ketua lanun yang terlebih makan....hehe..saya pon terpaksa tengok view gmbr nie dibalik bantal...memang mengerikannnnn...........................

No comments:

Post a Comment

GLAD THAT WE MADE IT TO MANCHESTER (^.^)

Our UK trip will incomplete if we didnt come to Manchester.  The main purpose of us coming to the UK was to visit my twin sister who is ...